Повернутися до звичайного режиму

Акція – як засіб залучення до читання

Останнім часом в бібліотеках широке поширення набула така активна форма роботи з читачами, як акція. Що відрізняє акцію від інших форм масових заходів?
Акція- це залучення (рух, дія), вміння створити подію для досягнення поставленої мети. Акція- має бути яскравою! Акція- це комплексний захід, тривалість якого залежить від поставлених завдань. Для проведення акції необхідно:
1. Розуміння, яким повинен бути результат (чітка мета - чіткий результат);
2. Чіткий сценарій (програма) із завданням для кожного учасника і кульмінаційною подією в ході акції;
3. Яскравий формат (вдала назва, гасло, незвичайна атрибутика, яскраве дійство і пр.); 4.Залучення партнерів на взаємовигідній основі;
5. Реклама заходів, інформаційна підтримка ЗМІ;
6. Змагальність (конкурси, турніри);
7. Використання сучасних засобів спілкування (Інтернет, мобільний зв'язок тощо;
8. Заохочення учасників акції та демонстрація її підсумків.
Проведення бібліотечних акцій - це не тільки дієвий метод залучення нових читачів, а й ефективний засіб активізації діяльності бібліотек, народження творчих ідей, формування корпоративної культури та підвищення суспільного статусу бібліотек.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.