Акція – як засіб залучення до читання
Останнім часом в бібліотеках широке поширення набула така активна форма роботи з читачами, як акція. Що відрізняє акцію від інших форм масових заходів? Акція- це залучення (рух, дія), вміння створити подію для досягнення поставленої мети. Акція- має бути яскравою! Акція- це комплексний захід, тривалість якого залежить від поставлених завдань. Для проведення акції необхідно: 1. Розуміння, яким повинен бути результат (чітка мета - чіткий результат); 2. Чіткий сценарій (програма) із завданням для кожного учасника і кульмінаційною подією в ході акції; 3. Яскравий формат (вдала назва, гасло, незвичайна атрибутика, яскраве дійство і пр.); 4.Залучення партнерів на взаємовигідній основі; 5. Реклама заходів, інформаційна підтримка ЗМІ; 6. Змагальність (конкурси, турніри); 7. Використання сучасних засобів спілкування (Інтернет, мобільний зв'язок тощо; 8. Заохочення учасників акції та демонстрація її підсумків. Проведення бібліотечних акцій - це не тільки дієвий метод залучення нових читачів, а й ефективний засіб активізації діяльності бібліотек, народження творчих ідей, формування корпоративної культури та підвищення суспільного статусу бібліотек. |
Коментарi