«Подорож у країну словників».
Одне з найважливіших завдань сучасної загальноосвітньої школи – дати кожному учневі необхідний рівень наукових знань, залучити до багатств української та всесвітньої культури.
Активне, творче ставлення школярів до навчання, рівень їх знань у різних сферах науки, техніки, культури великою мірою залежить від розвитку пізнавальних інтересів, самостійності мислення, прагнення до самоосвіти. У процесі формування цих якостей важливу роль відіграє книжка. Але книжка вчить тільки тоді, коли учень уміє працювати з нею, вміє її читати.
Рівень інформаційної культури визначається вмінням формулювати свої потреби в інформації, умінням ефективно її шукати, оцінювати й використовувати.
Проблема формування інформаційних умінь знаходити, обробляти, запам’ятовувати та використовувати інформацію тісно пов’язана з одним із найважливіших завдань сучасної школи – навчити учня вчитися.Допомогти бібліотекарю та вчителю залучити дитину з ранніх років до бібліотеки, навчити працювати з книгою, користуватися інформацією.
12 січня 2017 року в бібліотеці НВК «Домінанта» вчитель української мови та літератури Лавринчук В.П. та завідуюча бібліотекою Мелкозерова С.В. провели інтегрований урок «Подорож у країну словників». Мета цього уроку - навчити дітей отримувати інформацію з словників, орієнтуватися в морі довідкової літератури. Поновити у пам’яті учнів усе, відоме їм з історії письма та друкарства; удосконалити практичні навички використання різних видів словників; виховувати в учнів розуміння соціального призначення рідної мови як державної, як основи розвитку українського народу.
Коментарi